You are here

Sudari- ja seikkailijakisat Langinkoskella!

Valekala ja Kalavale odottavat reippaita Salpasirkkoja. Huomioittehan, että mukana oleva saattaja voi olla äiti, isä, tai vaikka kummitäti: partiotaustaa ei tarvita! Kiinnostuneet olkaa yhteydessä Sanna Laukkaseen, p. 0505733797.Hei sinä reipas ja ehkä uteliaskin seikkailija! Tervetuloa seikkailemaan keisarillisiin maisemiin Langinkoskelle!Vartiot: Kilpailuvartion koko on 4 – 6 seikkailijaa iältään 10 – 13 vuotta. Iät lasketaan kilpailuvuonna täytetyin vuosin. Vartion kaikilla jäsenillä tulee olla Suomen Partiolaisten vuoden 2011 jäsenmaksu maksettuna. Saattaja: Vartiolla tulee olla saattaja, joka on mielellään yli 18-vuotias, eikä hänellä välttämättä tarvitse olla aiempaa partiokokemusta.  Osallistumismaksu: 30 € / vartio, maksu maksetaan Kymenlaakson Partiopiirin tilille ilmoittaumisen yhteydessä, 313130-1117944, viestiosaan merkintä Kalavale ja lippukunnan nimi.  Kilpailuohje: Ennakko-ohje lähetetään sähköpostitse ilmoittautuneille pentueille ja vartioille ilmoittaumisajan päätyttyä. Ilmoittautuminen: Ilmoittautumiset kirjallisesti viimeistään 01.05.2011 mennessä Kymenlaakson Partiopiirin toimistoon tai sähköpostilla osoitteeseen piiritoimisto@kymenlaankson-partiopiiri.inet.fi. Sähköpostilla ilmoittautuville lähetetään vahvistus vastaanotetusta ilmoittautumisesta.  Ilmoittautumisessa on mainittava vartion nimi ja koko, lippukunta, kaikkien vartion jäsenten erityisruokavaliot sekä saattajan nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja mahdolliset erityisruokavaliot. Tehtäväluettelo:Periskooppi                                               5 p.
Paikka kaikelle                                          5 p.
Valvontakamera                                       5 p.
Voihan nenä                                             5 p.Johtolanka                                                4 p.Herkut ne on keisareillakin                       4 p.Piilopaikka                                                5 p.Kättä pidempää                                        5 p.Muistiinpanoväline                                    4 p.Puuntuntija                                               5 p.Kalat                                                         3 p.Pitkä matka                                               5 p.Kalapeli                                                     5 p.Yhteensä                                                  60 p.  Lisätietoja:  Kilpailun johtaja          Raimo Kaukoranta, p.0400 650 135, raimo.kaukoranta@nic.fi Järjestelysihteeri         Susanna Heikkinen, p. 050 545 0299 susanna.heikkinen@kymp.net