Elettih sit ennenkin, Elimäki 1910 -PT-kisat

PT-kisat Hattiwattien silmin:

Olimme lauantaina 24.4.2010 ensimmäistä kertaa pt-kisoissa. Retki alkoi tosi lupaavasti jäsenkortin etsimisellä.Vihdoin koko joukkue oli selviytynyt kisapaikalle, ja kilpailu alkoi. Rasteilla piti mm. suunnistaa, korjata pyörää ja opetella Elimäen murretta. Pyörän korjaus olisi muuten sujunut ihan hyvin, ilma vaan ei pysynyt renkaissa, kun venttiili oli rikki. Vartiolaisista parasta oli ensiapu, johtajista taas maaliviiva. Kokonaisuudessaan retki oli kiva, mutta ei olla ihan varmoja, uskalletaanko syksyllä yö-pt-kisoihin...

PS. Se perhospönttö oli aika upee!    -Hattiwatit

PT-kisat Ilesten näkökulmasta:

Lähdimme Reetan kanssa kevät pt-kisoihin leppoisin mielin seurailemaan miten ekakertalaiset kisaajat pärjäävät. Hattiwatit olivat luvanneet tuoda meille sahan, EA-laukun ja muut tarvittavat kisavarusteet. Ja niin he toivatkin, kiitos niistä, tosin EA-välineiksi heisdän mielestään meille riitti 3 kappaletta laastareita. Ikäväksemme laastarit olivat kovassa huudossa ja jo toisella rastilla totesimme, ettei enempiin haavoittumisiin ole varaa.
Kisailupäivä oli hauska ja rastit olivat kivoja. Pyöränkorjaus rastilla nauroimme mahat kippurassa, kun huomasimmme, ettei edellisvuoden syksyn Pyhtään pt-kisojen pyöränkorjausharjoituksista ollut juurikaan hyötyä. Rastiväelläkin tuntui olevan hauskaa seuratessaan pyörien pumppaamistamme..
Loppusijoituksemme oli 5. sija. Hattiwatit päätyivät sijalle 6. Kaiken kaikkiaan hienosti meni, eikä oltu lähellekkään vikoja, hyvä me! =D

Hienoa, Hattiwatit! Rohkeasti vaan syyskisoihinkin.