Jouluasiaa

Tällä viikolla järjestetään perinteiset soihtukulkue ja puurojuhla sekä ahkeroidaan joulupaketoinnissa.

Kouvolan partiolaisten yhteinen soihtukulkue ti 6.12
Kokooontuminen Kankaan koululla klo 16.30, lähtö klo 17.00. Kulkue kulkee koululta Salpausselänkatua pitkin Kasarminmäelle ja Vanhalle hautausmaalle, jossa seppeleenlasku sekä lyhyt hartaus. Kahvitarjoilu ja ohjelmaa tämän jälkeen seurakuntakeskuksen Maria-salissa. Koko perhe on tervetullut osallistumaan kulkueeseen ja muuhun ohjelmaan. Kulkueeseen osallistuvien toivotaan ottavan omat hautakynttilät mukaan, koska soihtuja ei riitä läheskään kaikille. Kynttilät asetellaan haudoille hartauden jälkeen. Salpasirkkojen lippua kantaa tänä vuonna Miia Mehtälä. Muistakaa partiohuivi!!! Myös partiopaitaa saa käyttää!

HUOM! Jos et ole vielä palauttanut adventtikalenterirahoja tai mahdollisia myymättömiä kalentereita kalenteriasianaiselle Marille, on viimeinen mahdollisuus siihen soihtukulkueessa!

Salpasirkkojen puurojuhla la 10.12

Perinteinen joulujuhla puuron, lupauksenannnon, merkkien jaoen ja pienen jouluohjelman merkeissä Mielakan seurakuntakeskuksessa klo 13.00 alkaen. Koko perhe tervetullut! Tuo mukanasi myös parin euron pikkupaketti pukinkonttiin!

HUOM! Puuron määrän arvioimiseksi ilmoittaudu Mari Järviselle torstaihin 8.12 mennessä (mari.jarvinen@pp6.inet.fi tai 050-9100589)

Joulupaketointi Gigantissa
Muistutuksena myös, että Salpasirkat ovat paketoimassa Gigantissa vielä ainakin seuraavina päivinä: ke 14.12 ja to 15.12 klo 14.30-19, ti 20.12 ja to 22.12 10-19. Vapaita vuoroja vielä jaossa, ottakaa yhteyttä Katsuun (040-7181687).